علی زند وکیلی در هتل رویال پالاس تبریز

علی زند وکیلی در هتل رویال پالاس تبریز، با فرا رسیدن پایان یک شب خاص و پر احساس، علی زند وکیلی، هنرمند محبوب موسیقی ایران، در سالن خاوران تبریز به مخاطبان خود وداع گفت. این شب پرانرژی، با اجراهای فوق‌العاده و احساسی علی زند وکیلی، تمام شد و خاطراتی ناب در دل هر شنونده جا گذاشت.

اقامت وی در هتل

علی زند وکیلی پس از پایان کنسرت خود، در این هتل  اقامت نمود و لحظاتی آرام و شاد را در این محیط لوکس تجربه کرد. این هتل با ارائه خدمات بی‌نظیر و امکانات رفاهی، هنرمندان محترم را به استقبال می‌پذیرد. جهت رزرو اتاق از قسمت تماس با ما می توانید با ما در ارتباط باشید و یا از قسمت رزرو آنلاین اقدام به رزرو فرمایید.

بیوگرافی علی زند وکیلی

علی زند وکیلی، نوازنده و آهنگساز برجسته موسیقی ایران، در ۲۳ اردیبهشت ۱۳۵۵ در تهران متولد شد. او از دوران کودکی علاقه فراوانی به موسیقی داشت و در سنین جوانی آموزش‌های موسیقی را آغاز کرد. آقای زند وکیلی به عنوان یکی از نوازندگان برجسته و بین‌المللی تار و سه‌تار شناخته می‌شود. او توانسته است با اجراهای منحصر به فرد و تلفیق موسیقی ایرانی سنتی با المان‌های معاصر، مخاطبان بسیاری را جلب کند.

اعتزال علی زند وکیلی به موسیقی، در ایجاد آثاری با ارزش و ترویج هنر ایرانی نقش بسزایی داشته و او را یکی از هنرمندان برجسته کشور می‌سازد.

علی زند وکیلی در هتل رویال پالاس تبریز
علی زند وکیلی در هتل رویال پالاس تبریز

همین الان رزروتان را نهایی کنید

رزرو هتل
پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن