رزرو آنلاین هتل در تبریز را از رویال پالاس اقدام کنید

رزرو آنلاین هتل در تبریز، می‌توانید از خدمات هتل رویال پالاس استفاده نمایید. این هتل، به عنوان یکی از بهترین مراکز اقامتی در تبریز شناخته می‌شود و ارائه دهنده خدمات لوکس و با کیفیت است. اعمال رزرو می‌تواند از طریق وب‌سایت رسمی هتل یا تماس تلفنی با مرکز رزرواسیون انجام شود. این هتل همواره میزبان شخصیت‌ها و مهمانان معروفی بوده است. یکی از این مهمانان که به خاطر حضورش مورد توجه قرار گرفته، علیرضا طلیسچی، شخصیت معروف و تأثیرگذار ایرانی است.

حضور علیرضا طلیسچی

این خواننده سرشناس کشورمون جهت برگزاری کنسرت در این هتل اقامت داشته و در تاریخ های مقرر کنسرت خود را در سالن مجلل خاوران برگزار کرد.

با حضور پرشور هواداران و طرفداران، این خواننده محبوب با اجرای شگفت‌انگیز و شادابانه‌ای، شبی را به یادماندنی برای همه فراهم آورد. اجرایی که با زیبایی صدا، انرژی فوق‌العاده و ارتباط نزدیک با مخاطبان، قلب‌ها را فراتر از حد معمول به لرزه درآورد و خاطراتی فراموش‌نشدنی برای همه حاضران به ارمغان آورد.

بیوگرافی علیرضا طلیسچی

علیرضا طلیسچی متولد ۷ مهر ۱۳۶۴ در تهران، اسـت. یک برادر بنام عرفان دار کـه عکاس اسـت و کارهای عکاسی علیرضا طلیسچی را هم او انجام میدهد ودر مدلینگ نیز فعالیت دارد. شغل پدر علیرضا طلیسچی معاملات املاک اسـت. طلیس هم خانواده واژه «اطلس» اسـت. کـه زنبیل یا کنف در زبان ترکی معنی می دهد اما علیرضا طلیسچی ترک نیست.

علیرضا طلیسچی فارغ‌التحصیل فوق دیپلم عمران و لیسانس موسیقی با گرایش سازهای جهانی اسـت. ساز تخصصی علیرضا طلیسچی پیانو می باشد اما در نواختن گیتار هم مهارت قابل توجهی دارد. محسن یگانه و بابک جهانبخش از خواننده‌هاي پاپ مورد علیرضا طلیسچی می‌‌باشند.

رزرو آنلاین و تلفنی

در صورت داشتن هرگونه سوال یا اطلاعات بیشتر و رزرو تلفنی، با شماره تلفن 984133819297 با ما در تماس باشید و یا برای واتساپ و ایتا از طریق شماره تماس 09142141188 اقدام فرمایید.

 

همین الان رزروتان را نهایی کنید

رزرو هتل
پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن