مصطفی راغب در هتل رویال پالاس تبریز

مصطفی راغب در هتل رویال پالاس تبریز، روزهایی که برای برگزاری کنسرت خود به تبریز آمده بود اقامت کرد. این هتل با امکانات لوکس و خدمات بی‌نظیر خود، برای او فضایی راحت و لوکس را فراهم کرد تا تمامی نیازهای او در طول اقامت تامین شود.

هتل رویال پالاس تبریز با آرایش لوکس و خدمات بی‌نظیر خود، به یکی از مقصدهای برجسته برای هنرمندان و هنردوستان تبدیل شده است. اینجا مکانی است که هنر و تفریح به یکدیگر پیوسته و لحظاتی شگفت‌انگیز را برای مهمانان فراهم می‌آورد

جهت رزرو اتاق از قسمت تماس با ما می توانید با ما در ارتباط باشید و یا از قسمت رزرو آنلاین اقدام به رزرو فرمایید.

هتل رویال پالاس تبریز، میزبان هنرمندان

اقامت مصطفی راغب در هتل رویال پالاس تبریز، ترکیبی از لذت از زندگی لوکس و تجربه هنری فراتر از حد انتظار بود. این رویداد نه تنها برای هتل بلکه برای شهر تبریز نیز به یک موقعیت بی‌بدیل تبدیل شد و نشان از اهمیت و جاذبه‌ی فرهنگی-هنری این شهر داشت.

بیوگرافی مصطفی راغب

مصطفی راغب ( با نام هنری راغب) در سال 1368 در تهران متولد شده است،وی بزرگ شده شهر تاریخی یزد خواننده جوان و خوش صدای پاپ ایرانی می باشد.از 6 سالگی با خوانندگی و نقاشی و بازیگری وارد دنیای هنرشد.

راغب در ابتدا با قرائت کلام وحی و با توجه به تسلط بر مقام های موسیقی عرب و ایرانی توانست ضمن کسب رتبه های متعدد کشوری در زمینه های قرائت نظر اساتید خود را جلب نماید.

این خواننده جوان که خود مدرس آواز ایرانی می باشد.فعالیت رسمی خوانندگی خود را از سال 1385 آغاز نموده وی تاکنون آهنگ هایی مانند،همینه عشق، چشم های تو، صدای باران، نرو، شب یلدا و… را منتشر کرده است.

آثار راغب با همکاری هنرمندانی چون علی قمصری، فرید سعادتمند، عبدالجبار کاکائی، بابک بابائی و… تولید شده است.

همین الان رزروتان را نهایی کنید

رزرو هتل
پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن