ماکان بند
ماکان بند در هتل رویال پالاس تبریز

ماکان بند در هتل رویال پالاس تبریز

گروه موسیقی ماکان بند که از محبوب‌ترین گروه‌های موسیقی پاپ ایران است، در سالن خاوران تبریز کنسرت برگزار خواهد کرد. به همین منظور، اعضای گروه در هتل رویال پالاس تبریز اقامت خواهند داشت.

اعضای گروه ماکان بند در روزهای اقامت خود در تبریز، از امکانات و خدمات هتل رویال پالاس تبریز بهره‌مند خواهند شد. این امکانات شامل اتاق‌های مجلل با چشم‌اندازهای زیبا، غذاهای لذیذ و تازه، و خدمات و امکانات رفاهی مدرن است.

جهت رزرو اتاق از قسمت تماس با ما می توانید با ما در ارتباط باشید و یا از قسمت رزرو آنلاین اقدام به رزرو فرمایید.

بیوگرافی ماکان بند

“ماکان بند” نام گروه موسیقی ایرانی و متشکل از دو خواننده با نام های “رهام هادیان” و “امیر مقاره” میباشد. “یاشار خسروی” آهنگساز و یکی از نوازندگان مطرح ساکسیفون, در سال ۱۳۹۵ پس از تشکیل این گروه, رهبری این گروه را بر عهده گرفت. این گروه توانست در اندک زمانی کوتاه پس از شکل گیری و با حمایت حسن اردستانی مدیر عامل شرکت آوازی نو به شهرت و محبوبیت بسیاری در بین مخاطبان موسیقی دست پیدا کند.رهام هادیان و امیر مقاره هر دو از خوانندگان و آهنگساز گروه ماکان بند از بچه های نسل 70 هستند و توانستند با شروع فعالیت های خود در طی یک سال موفقیت و محبوبیت بسیاری کسب کنند.

ماکان بند
ماکان بند

این هتل یکی از مجلل‌ترین هتل‌های این شهر است که با امکانات و خدمات عالی خود، میزبان مناسبی برای گروه ماکان بند بود. این هتل دارای 46 اتاق و سوئیت لوکس، رستوران، سه کافی‌شاپ است. ماکان بند از حضور در هتل رویال پالاس اظهار خرسندی کرده و میزبانی این هتل رضایت کامل را داشتند.

با کمال خوشحالی ما منتظر حضور شما در هتل رویال پالاس هستیم. برای رزرو و اطلاعات بیشتر، می توانید با ما در تماس باشید یا به به قسمت رزرو آنلاین هتل مراجعه فرمایید. همچنین، اگر سوالات یا درخواست‌های خاصی دارید، پرسنل ما در هر لحظه آماده ارائه خدمات به شماست.

با تشکر از انتخاب شما برای اقامت در هتل رویال پالاس. آرزوی ما این است که اقامت شما در اینجا لحظاتی خاطره‌انگیز و لذت‌بخش باشد. امیدواریم که تمامی امکانات و خدمات ما توقعات شما را برآورده کرده و تجربه ای ناب را برای شما به ارمغان آورده باشد.

با کمال میل منتظر حضور گرم شما در هتل رویال پالاس تبریز هستیم و امیدواریم که اقامتی لاکچری و لذت‌بخش برای شما فراهم کنیم.

 

 

همین الان رزروتان را نهایی کنید

رزرو هتل
پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن