علیرضا قربانی در هتل رویال پالاس تبریز

 

علیرضا قربانی، خواننده و آهنگساز برجسته ایرانی، به مناسبت برگزاری کنسرت خود در تبریز، در هتل رویال پالاس تبریز اقامت داشت. این کنسرت در سالن خاوران تبریز برگزار شد.

قربانی در این کنسرت، قطعات منتخبی از آثار خود را به اجرا گذاشت. این قطعات شامل «آواز یار»، «بهار نارنج»، «ای ساربان»، «شبی با تو»، «ای ایران» و «سرزمین مادری» بود.

قربانی در حاشیه این کنسرت، در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: «از حضور در تبریز و اجرای کنسرت در این شهر خوشحالم. تبریز شهری با فرهنگ غنی و مردمی مهمان‌نواز است.»

وی همچنین افزود: «امیدوارم با اجرای این کنسرت، توانسته باشم لحظات خوشی را برای مردم تبریز رقم بزنم.»

کنسرت علیرضا قربانی در تبریز با استقبال خوب مردم این شهر مواجه شد.

هتل رویال پالاس تبریز

این هتل یکی از مجلل‌ترین هتل‌های این شهر است که با امکانات و خدمات عالی خود، میزبان مناسبی برای مهمانان عزیز می باشد. این هتل دارای 46 اتاق و سوئیت لوکس، رستوران، سه کافی‌شاپ است.

هتل رویال پالاس تبریز، انتخاب مناسبی برای افرادی است که قصد سفر به تبریز را دارند و به دنبال اقامتی لوکس و راحت هستند.

جهت رزرو اتاق از قسمت تماس با ما می توانید با ما در ارتباط باشید و یا از قسمت رزرو آنلاین اقدام به رزرو فرمایید.

بیوگرافی علیرضا قربانی

علیرضا قربانی، بازیگر ایرانی، در ۱۹۷۶ متولد شد. علیرضا قربانی به موازات ارکستر ملی ایران، از سال ۱۳۷۵ فعالیت‌هایی در زمینه موسیقی اصیل ایرانی انجام داده‌است. فصل باران ، از خشت و خاک و روی در آفتاب ، سوگواران خموش و سرو روان از جمله آثاری هستند که قربانی در بین سال‌های ۱۳۸۰ تا ۱۳۸۷ در زمینه موسیقی ایرانی خوانندگی آن را بر عهده داشته‌است.

او با استعداد و تنوع در ایفای نقش‌های مختلف، در دهه‌های ۸۰ و ۹۰ به عنوان یکی از نخبگان صنعت سینمای ایران شناخته می‌شود. علیرضا قربانی با حضور پررنگ و هنرمندانه‌اش، جایگاه خود را به عنوان یک بازیگر ممتاز در صحنه هنر ایران تثبیت کرده است.

علیرضا قربانی در عرصه بین‌المللی و در بسیاری از جشنواره‌های جهان در آسیا، اروپا و شمال آفریقا حضور داشته‌ است. دو آلبوم او به نام‌های «جلوه گل» با همراهی داریوش طلایی و «سودایی» به آهنگ‌سازی سامان صمیمی منتشر شده‌اند.

حضور علیرضا قربانی در هتل رویال پالاس تبریز
علیرضا قربانی در هنل رویال پالاس تبریز

 

 

همین الان رزروتان را نهایی کنید

رزرو هتل
پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن