بهنام بانی در هتل رویال پالاس تبریز

بهنام بانی در هتل رویال پالاس تبریز

 

بهنام بانی در هتل رویال پالاس تبریز، خواننده محبوب پاپ کشورمان، به منظور برگزاری کنسرت در سالن خاوران تبریز، در هتل رویال پالاس این شهر اقامت کرد.

پس از استقبال گرم هوادارانش، در هتل رویال پالاس تبریز اقامت کرد. این خواننده محبوب در طول اقامت خود در این هتل، از امکانات و خدمات آن بهره برد و از حضور در تبریز ابراز رضایت کرد.

بهنام بانی یکی از پرطرفدارترین خوانندگان پاپ کشورمان است که با ترانه‌های عاشقانه و شاد خود، توانسته جایگاه ویژه‌ای در میان مخاطبان موسیقی ایران پیدا کند. او تاکنون آلبوم‌های متعددی منتشر کرده و کنسرت‌های زیادی در سراسر کشور برگزار کرده است.

هتل رویال پالاس تبریز

هتل رویال پالاس تبریز یکی از لوکس‌ترین و مدرن‌ترین هتل‌های شهر تبریز است که در سال 1401 افتتاح شد. این هتل 4 ستاره دارای امکانات و خدمات رفاهی متعددی است و یکی از بهترین گزینه‌ها برای اقامت در تبریز محسوب می‌شود.

هتل رویال پالاس تبریز دارای 46 اتاق و سوئیت است که با طراحی مدرن و دکوراسیون لوکس خود، فضایی دلنشین و آرامش‌بخش را برای مهمانان فراهم می‌کنند. این هتل همچنین دارای امکاناتی نظیر رستوران، کافی‌شاپ، سالن‌های کنفرانس و همایش، سونا و جکوزی، سالن بدنسازی و… است.

جهت رزرو اتاق از قسمت تماس با ما می توانید با ما در ارتباط باشید و یا از قسمت رزرو آنلاین اقدام به رزرو فرمایید.

بیوگرافی بهنام بانی

وی از دوران کودکی علاقه بسیاری به هنر داشت و نزد پدرش تمرین موسیقی را آغاز کرد.سپس در دوران نوجوانی نزد استادان بزرگ همچون محمد نوری به صورت حرفه‌ای به یادگیری موسیقی پرداخت. بهنام بانی در سن ۱۹ سالگی همزمان با دوران دانشجویی خود با گروه موسیقی روژان آشنا شد و با آن‌ها همکاری کرد.

جهت رزرو اتاق از قسمت تماس با ما می توانید با ما در ارتباط باشید و یا از قسمت رزرو آنلاین اقدام به رزرو فرمایید.

بهنام بانی در هتل رویال پالاس تبریز
بهنام بانی در هتل رویال پالاس تبریز

 

همین الان رزروتان را نهایی کنید

رزرو هتل
پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن