معین زد در هتل رویال پالاس تبریز

معین زد در هتل رویال پالاس تبریز، خواننده و آهنگساز جوان و موفق ایرانی، به مناسبت برگزاری کنسرت خود در تبریز، در هتل رویال پالاس تبریز اقامت داشت. این کنسرت در سالن همایش‌های هتل رویال پالاس تبریز برگزار شد.

معین زد در حاشیه این کنسرت، در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: «از حضور در تبریز و اجرای کنسرت در این شهر خوشحالم. تبریز شهری با تاریخ و فرهنگ غنی است.». وی همچنین افزود: «امیدوارم با اجرای این کنسرت، توانسته باشم لحظات خوشی را برای مردم تبریز رقم بزنم.»

کنسرت معین زد در تبریز با استقبال خوب مردم این شهر مواجه شد.

بیوگرافی معین زد

معین زد با نام اصلی محسن زندی متولد 8 آذر 1370 در شهر تویسرکان همدان، خواننده است. وی از کودکی علاقه فراوانی به موسیقی داشته او همیشه در جمع مهمانی ها اقدام به خوانندگی میکرده و دوستان و خانواده‌اش او را به دلیل صدای بسیار زیبایی که داشته تحسین می کردند و مشوق اصلی اش خانواده و دوستانش بوده است. معین از 9 سالگی شروع به آواز خوانی کردو فعالیت اصلی خودش را از 12 سالگی که سال 1382 می شود شروع کرد. او معتقد است که سبکو نوع خوانندگی اش خاص خودش است. وی با سرودن آواز هایی با مفاهیم و مضمون های اجتماعی و عاشقانه قطعات موسیقیایی را با ملودی هایی از خودش ساخت و در فضای مجازی منتشر کرد.

هتل

این هتل یکی از مجلل‌ترین هتل‌های این شهر است که با امکانات و خدمات عالی خود، میزبان مناسبی برای مهمانان عزیز می باشد. این هتل دارای 46 اتاق و سوئیت لوکس، رستوران، سه کافی‌شاپ است.

هتل، انتخاب مناسبی برای افرادی است که قصد سفر به تبریز را دارند و به دنبال اقامتی لوکس و راحت هستند.

جهت رزرو اتاق از قسمت تماس با ما می توانید با ما در ارتباط باشید و یا از قسمت رزرو آنلاین اقدام به رزرو فرمایید.

معین زد در هتل رویال پالاس تبریز

 

همین الان رزروتان را نهایی کنید

رزرو هتل
پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن